jueves, 14 de noviembre de 2013

Sobre amenaces de mort

Escric això massa en calent.

Avui, en Cristian Segura, periodista de la secció de política del diari Ara al qual segueixo des de ja deu fer un any, ha publicat aquest tuit. Jo l'he respòs amb un XD llarguíssim, perquè m'ha semblat una bestiesa.

Llavors, he arribat a casa i he escrit aquest altre tuit. Volia dir que tinc la sensació que a vegades vol cridar l'atenció al preu que sigui, arribant a escriure tonteries. De fet crec que queda prou clar.

Ell no ho ha entès així.

M'ha demanat explicacions i les hi he donades al cap d'una estona. Però ja m'havia bloquejat.

Al meu tuit, hi apareix una cita inventada ("EH, MIREU-ME"), l'autor de la cita i el lloc i data de naixement. També hi he escrit un interrogant, perquè no sé quan morirà. No sóc periodista i no sé si es fa així. La Wikipedia, de fet, només posa la data de naixement, quan la persona encara és viva.

Aquest interrogant és el que ha fet que en Cristian Segura s'enfadés. I ja ho crec que s'ha enfadat. He llegit que havia publicat això i això i he entès que es pensava que jo l'amenaçava de mort. La meva primera reacció ha estat riure, perquè veure'm a mi mateix com a integrant de la dreta nacionalista catalana fa riure, i veure'm a mi mateix amenaçant de mort fa riure encara més.

Just quan anava a escriure que ho havia malinterpretat, ha sonat el telèfon. En Cristian Segura havia buscat el meu telèfon (visc a Alemanya). No sé d'on l'ha tret, però també sap la meva edat i d'on sóc. Estava molt alterat i m'ha amenaçat d'enfonsar-me la vida. Sembla que està en procés de fer-ho. Li he intentat fer entendre que l'interrogant no volia dir que jugués amb la seva data de defunció. Perquè, collons, no ho vol dir.
No m'ha fet cas, i ha continuat cridant i insultant-me. No vull reproduir el que m'ha dit, però suposo que queda clar que no ha estat agradable.

Només volia escriure això per ordenar les idees i perquè quedi clar el que ha passat. No és el meu punt de vista, és el que ha passat.

Espero que, quan vegi el ridícul que està fent, rectifiqui. Ara mateix no hi confio gaire, no obstant.

2 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. "Volia dir que tinc la sensació que a vegades vol cridar l'atenció al preu que sigui, arribant a escriure tonteries".

    El vaig llegir algunes vegades i em va semblar bastant xixarel.lo. Molt blablabla però ben poc fons. Whatever. Amb tot, t'ho he de dir, el "?" que vas fer servir, personalment tampoc no m'agrada. Ara, que d'aquí es desprengui una amenaça... :p

    Grüße aus Berlin,

    ResponderEliminar